maanantai 20. elokuuta 2012

Vanha tuttu sekä puolivalmis


Liekö lähestyvän tilkkutyö-kurssin syytä, mutta mua on alkanut ihan kamalasti tilkututtaa. Olen tässä useampana päivänä leikellyt neliöitä, kun haluaisin ihan oikeasti tehdä  sellaisen "isoäidin peiton" (Granny Square Quilt). Joku jo huutelee, että tekisit ensin ne keskeneräiset valmiiksi, mutta enhän minä sellaista nyt mene tekemään, kun on tämä inspiraatio :-)  Keskenhän se tämäkin projekti jää, mutta onpahan tulevaisuudessakin tekemistä, hih. Kangasvarasto ei kamalan paljon kutistu, sillä olen ainakin toistaiseksi leikellyt neliöiksi kaikkia pieniä kankaanpaloja. Mahtaako olla perinnöllistä (vrt. aiempi postaus)? Homma keskeytyi jälleen kerran vakituisen apulaisen saavuttua paikalle.


Keskeneräisistä puheenollen, löysin vaihteeksi yhden sellaisen. Tuo on taas kurssilla kokeiltua, malli on Ruutujen tanssija koska muistikirja on edelleen kateissa, niin enpä nyt tähän mallin nimeä laita :-) Saa muistuttaa, kiitos! Tuosta palasta olen melkoisen varma, että siitä tulee pöytäliina. Ja kankaat, yllätys yllätys, on Marimekkoa. Tosi kiva malli.

1 kommentti:

  1. Mikäs tuossa on hommia tehdessä, apulaisen tarkkaillessa puuhiasi:)

    VastaaPoista